Als je meer tijd hebt om te plannen, kun je de aanpasbare route proberen met
Homecoming Dresses direct-to-consumer-spelers, zoals Anomalie, om je eigen op maat gemaakte look te cre?ren, of op maat gemaakte kledingstukken en kleding van Lace & Liberty, dat oprichter en CEO Danielle Wen zegt dat ze werkt met "veel" bruiden die blikken hebben gekocht in verschillende stadia van hun zwangerschap.
"Voor onze op maat gemaakte functie kunnen we bruiden toestaan ??hun metingen dichter bij de huwelijksdatum bij te werken", legt Wen via e-mail uit. Het bedrijf kan een jurk haastig leveren, afhankelijk van het productieschema, tussen de vier en acht weken vanaf de besteldatum.
Het idee van een traditionele bruidssalonervaring - met de mogelijkheid van verwaand verkooppersoneel en
Maxi Dresses lange levertijden - kan ontmoedigend zijn. Maar bruidsboetieks hebben de speciale opties en expertise om aan uw behoeften te voldoen. Het gaat erom dat je de salon vindt waar je je op je gemak voelt, weet wat je moet vragen en om samen met de juiste stylist te werken.
Doe het eerste onderzoek online, doe wat telefoontjes en bezoek een plaatselijke winkel die ontwerpers verkoopt die split-sizing aanbieden - zoals in, kunnen het lijfje en de onderkant van de jurk worden besteld in respectievelijk een 8 en een 12. Dit biedt flexibiliteit voor een veranderend lichaam en meer ruimte voor wijzigingen dichter bij de datum. Chasco-Smith van Lovely Bride zou haar klanten naar Louvienne, Alexandra Grecco en Chosen by One Day leiden.
Dus nu ben je klaar voor de luxe winkelervaring voor trouwjurken. Zoek een jurk die er prachtig uitziet,
Lange Avondjurken uw lichaamstype flatteert, uw persoonlijkheid laat zien en past bij uw huwelijksformaat. Luxe designer bruidsjurken zijn natuurlijk duur, maar ze zijn zeker hun prijskaartje waard, want ze zullen je zeker helpen om een ??onvergetelijke bruidslook te cre?ren! En vergeet niet om andere luxe uitspraken te doen op uw bruiloft. Kies de juiste locatie, inrichting, entertainment, huwelijksuitnodigingen en accessoires voor de ultieme dag om nooit te vergeten!
“Zeggen dat ik in de wolken was met mijn jurk is een understatement! Ik zou dezelfde jurk een miljoen keer kiezen! Het was alles wat ik me had voorgesteld en ik heb zoveel reacties gekregen dat het de mooiste jurk was die mensen ooit hadden gezien, zelfs degenen die de bruiloft niet bijwoonden! Het detail was onberispelijk en het paste als gegoten, heel erg bedankt! "
Als je vroeg
www.missydress.uk.com plant, kan de salonstylist je ook helpen een jurk vooraf te bestellen om het productievenster te reserveren en samen met de ontwerper te werken om later nauwkeurigere metingen in te dienen als je verder bent. (Of als u rechtstreeks bij de ontwerper in-house bestelt, vraag dan de jurk en het materiaal vroeg aan en bevestig metingen dichter bij de datum.)
Maar het allerbelangrijkste: zorg ervoor dat u wordt gecombineerd met een stylist die creatief en vindingrijk is met pasvorm. "Stylisten begrijpen echt hoe ze het lichaam van een vrouw en al haar rondingen moeten passen", zegt Chasco-Smith. "Het gaat erom creatief te worden met naden en misschien een kleine aanpassing aan te brengen aan waar een stijllijn raakt, wat geheel nieuwe silhouetten en constructies kan openen waar je naar kunt kijken."
Aan de andere kant, een opmerking
Luxury Wedding Dresses voor minder dan meegaand winkelpersoneel dat ervan uitgaat dat ze geen uitverkoop kunnen krijgen van een aanstaande bruid: denk buiten de gebaande paden hoe uw kledingaanbod kan worden aangepast en aangepast. De cijfers liegen niet; mensen zoeken en willen kopen. "De winkels moeten zichzelf uitdagen om wat bedachtzamer te zijn", zegt Chasco-Smith.
Na wat online onderzoek, realiseerde Wenger zich dat ze jurken persoonlijk wilde passen. Maar na een onaangename ervaring bij een bekende bruidswinkel die zwangerschaps-bruidsmeisjesjurken probeerde, besloot ze het voorbeeld van haar moeder te volgen, die beide trouwjurken op Saks Fifth Avenue kocht. Maar in plaats van de bruidsafdeling ging ze naar avondkleding om hun witte opties te verkennen.